onsdag 26 november 2008

Sop-viasat!

Good Evening!

Rögles framfart i gårdagens match kan vi diskutera en annan gång. Sitter här hemma i soffan och dricker skumpa med Annorna. Min Anna och hennes kompis Anna. Vi firar min sambos kompis som fick reda på att hon hade klarat tentan av matte B. Dricka skumpa är aldrig fel :)

Måste gnälla lite idag. Viasat har förstört Champions League! Förr kunde man se toppfotboll både på tisdagar och onsdagar! Nu kan man bara se på tisdagar och inte ens den intressantaste matchen för den ska viasat fotboll eller vad den nu heter visa! Dagens buuu går till viasat!

Mitt vetgirig-äventyr går vidare. Är i 256-delfinal. En stabil 3-2 seger och nu återstår "bara" 512 spelare.Snart ska Annorna iväg och se på Madagaskar 2 på bio, så då blir jag själv hemma med kissarna, men jag klagar inte. Då fortsätta mitt äventyr med HIF!

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: