lördag 22 november 2008

Från kakuro till mobil-alkolås

Det blir inte så mycket bloggande idag. Ska snart iväg på glöggparty sen bär det eventuellt av till en annan fest. Måste bara skriva att jag är en man som är öppen för förändringar. Det är väl bra eller?! Jag sågade ju kakuro i mina första inlägg. Skrev att det var överskattat, men det är ju snarare underskattat :) Hd hade ett kakuro i tidningen idag. Har kämpat med det i en dryg timme och har hittills klarat halva. Sådana utmaningar gillar jag.

Mer KAKURO åt folket!

Dan du ska inte jobba imorgon eller?! Om du ska det bör du sätta mobilen på ljudlöst och inte ha mobben på ett hårt bord med vibration på :) Jag ska göra mitt bästa för att inte störa dig :)

"Råkade" ringa honom förra fredagsnatten och han skulle jobba på lördagsmorgon. Han skulle hämnas genom att ringa tidigt på lördagsmorgonen, men jag fortfarande snurrig kunde bara hälsa att...Dan du ska väl jobba nu...Ehh, ja....ok jag ska sova vidare nu :)

Bland alla überintelligenta människor som finns i världen borde väl någon komma på alkolås på vissa telefonnummer :)

Jaja, skål och trevlig kväll!

Inga kommentarer: