måndag 17 november 2008

Måndagsdegande

Ligger här i soffan med lap-topen i mitt knä och dumburken på i bakgrunden. Den härlige Al Bundy står för underhållningen. Har precis tävlat i Sm på vetgirig. Första matchen avklarad och klar vinst med 5-2! Tjohoo.

Ikväll blir det eventuellt den överskattade fotbollsgalan. Funderar på att INTE se den i ren protest. Blir väl lite zappande. Men kl.22 är det Prison Break som gäller. F_n måste se om de senaste 2 säsongerna för det är så långt uppehåll mellan säsongerna, men serien är ju iaf. tämligen enkel att följa.

Nähä nu ska det intagas lite mad. Bruna bönor med bacon står på menyn. Var och handlade ensam förra veckan utan min kära sambo. Då passade man på att handla sådant som hon inte gillar som bruna bönor ;)

Finnmuffs (smeknamnet tar jag en annan gång)favoritföda:
1. Grönsakskebabpizza med vitlöksås.
2. Morsans hemmagjorda köttbullar med lingon.
3. Älsklingens lasagne.
4. Tonfisksallad.
5. Bruna bönor och bacon.

Blä-listan:
1. Rotmos
2. Brysselkål.
3. Spenat.
4. Mycket i fiskväg.
5. Blodkorv.

Ps. Klarade idol-krysset igår. Känner mig duktig. Får se om jag orkar lösa det andra gratiskrysset ikväll. Ds.

Trevlig Tv-kväll!!!

1 kommentar:

Finnmuff sa...

Din första kommentar!!! Du får se till att skriva minst ett inlägg om dagen nu! Så länge du inte får fler läsare än mig ;-)

Love you!