torsdag 20 november 2008

Kung Zlatan häromdan kung Kenny idag!

Rögle - Modo 3-0
Kenny Jönsson 2 mål i powerplay och Gath sista. Behöver man säga mer!
Ok, lite till då. Abbott-bröderna var tillsammans igen och det blev seger direkt. Det var en efterlängtad och viktig seger efter att ha varit lite på dekis ett tag. Nu är det lite roligare igen att se på sporten och läsa tidningen imorgon.

Min kära sambo tycker Kenny är en tönt. Hur kan man tycka något sådant? Då tycker jag att Göran Persson är en tönt :) Känns som det blev sandlådenivå nu. Det må så vara att Kenny är lite töntig, men han är kung, gud, hjälte...you name it här i nordvästskåne. Spelade allsvensk hockey för 2 år sedan, men tog ändå OS-guld och blev turneningens bästa back!

En liten del av Kennys långa meritlista:
- 1 VM-guld
- 2 OS-guld
- 118 A-landskamper.
Trots allt detta är han bara 34 år!

Har numera ett stort dilemma. Ett riktigt enormt problem som kan rubba hela världsordningen.

Ska jag eller ska jag inte köpa spelet FM-09 till Pc`n. Jag gör som Ross och Chandler gjorde när Ross skulle välja mellan Julie eller Rachel.
En lista:
Fördelar:
- Kul
- Intressant.
Nackdelar:
- Tar tid.
- Tar tid.
- Tar tid.

Om jag köper spelet vet jag att om jag börjar spela det blir jag fast och får nästan abstinens för så beroendeframkallande är det. Jag och en kompis spelade över nätet för ett antal år sedan. Tiden flög iväg. Man började spela vid 17-tiden. Nästa gång man tittade på klockan var hon helt plötsligt 1 på natten.

Snart läggdags.
Natti natti.

1 kommentar:

Anna sa...

Snälla älskling köp spelet. Du behöver mer tid framför datorn.. ;-)