onsdag 19 november 2008

Jag är bokstavligt talat soffliggare

*Gäsp* har precis anlännt till min kära arbetsplats. Eleverna börjar halv 9, så jag ska strax iväg och dricka en flabb med kaffe, så maskinsystemet trummar igång :)


Var bara tvungen att rapportera att det inte blev något House på 4:an igår kväll. Jag låg och snarkade gott i soffan istället medan älskling såg på House. Jag gjorde helt enkelt en klassisker som är hur vanligt som helst för mig. Somnar precis innan serien börjar eller ännu värre precis innan den slutar. Har hänt x antal gånger att man klarat hålla sig vaken till Prison Break som är på måndagar kl.22, men vid kvart i 11 lagom när det är som mest spännande och man väntar på slutet. Vad händer då.........jodå zzzzzzzzzz!


Någon som har något uppiggande knark eller något så jag kan kämpa emot tröttheten när den smyger sig på en i soffan ;)


Så min poäng blir iaf. att jag INTE kan gnälla över att jag är trött idag med tanke på att jag sovit 10 timmer inatt.


Guten Morgen allihopa!!!

1 kommentar:

Anna sa...

Det där med att vara trött på kvällen ser jag som lyxproblem. Älskling! Kände mig så förnedrad på arbetsförmedlingen. Läs min blogg! Nu ska jag ta en promenad. Love you. Ps: Du börjar ditt inlägg med *gäsp* och slutar med att du inte är trött ?? ;-)

Nu ska jag skriva in ordet bowler i verifieringsrutan för att de ska veta att jag är en människa och inte någon spamare..

Ciao