fredag 28 november 2008

Lasagne och idol!

Idolkväll med smaskig Anna-lasagne. Inte många som gör lika god. Mitt vetgirig-äventyr tog slut i 512-delsfinalen. Trots 5-5 förlorade jag p.g.a. sämre tid *suck*

Nu får man väl hoppas att Johan åker ut i idol, men det viktigaste är att Kevin sitter säkert!

Imorgon bär det av till Lunds universitetssjukhus för 2,3,4,5:te gången? Börjar tröttna på att besöka sjukhus. Denna gången är det morsan som ska besökas. Hon opererades igår, men allt gick tack och lov bra. Pratade med henne idag och hon lät piggare än vad man kunde tro.

På kvällen händer angenämare saker. Då ska vi som sagt till Robban och lira texas hold-em. Vi är nog 8 stycken, så det ska bli kul. Undrar om det blir någon mer än jag, Anna och Micke som kommer att öla samtidigt. Det tillhör ju :) Man kan tro att de andra gynnas av ens öldrickande, men icke. Jag blir ju alltid snyggare, starkare och framförallt bättre på allt när jag dricker :) Eller är det tvärtom? Glömmer alltid.

Trevlig idolkväll!

Inga kommentarer: