måndag 17 november 2008

Fotbollstradan

Jaha, det tog mig ungefär 15 sekunder innan jag insåg att fotbollsgalan är överskattad ;) Det räckte att se Lasse tränare säga på klingande svengelska "what echoes...." *suck*.

Varför är i princip alla fotbollspelare såå osäkra på att prata inför publik?

-jag vill tacka min barndomstränare Staffan (eller vad han nu kan tänkas heta). Sen vill jag tacka min mamma för sitt engagemang och goda köttbullar. OCH självklart måste jag tacka mina supportrar. Trååååkigt......
Tacka vet jag Zlatan som myntar härliga uttryck såsom...
- Jag gillar det jag gör och jag är jävligt bra på det!

Haha...klockren kommentar. Inte en klassisk Svenssonkommentar.

Vad är annars överskattat?:
1. Malmö FF
2. Galor överlag.
3. Landskamper som inte betyder ett jota.
4. Kakuro (provade det idag)
5. Mobilt bredband.

Förövrigt måste jag skryta lite. Har mött både Zlatan och Andreas Isaksson på fotbollsplanen. De är av samma fina årgång som mig. *skryt*

Fast värst ska alltid farsan vara som är född 1956. De som är duktiga på årtal vet vilka profiler som föddes då. Jag har fått höra detta x antal gånger :)

Jaja, trots den överskattade galan måste man ju ändå se den.

Guten Abend!

Inga kommentarer: