lördag 29 november 2008

Poker och sportuppdatering

Nu ska jag iväg och vinna pengar på pokern. Säger jag imorgon att det viktiga inte är att vinna utan att dricka öl förlorade jag. Säger jag att jag vann så vann jag helt enkelt :)

Kort om sporten idag:
1. Rögle förlorade med 3-5 borta mot Luleå. Enligt sportradion kunde det slutat hur som helst. Såg att Rögle vann skottstatistiken med 13-6 i första men förlorade med 2-1. De vann även skotten totalt i matchen. Rögle ska inte vinna skotten då blir det inte bra. Skönt att Djurgården och Södertälje också fölorade.

2. Helsingborg förlorade innebandyn med 5-7, men Henke fick 2 ass. Imponerande!

3. Mitt kära Luton förlorade sin bortamatch med 3-1.

4. Elmander har hittat formen. 2 mål i segermatchen borta mot Sunderland.

Skål och god kväll!

Inga kommentarer: