söndag 23 november 2008

Har Ekwall tjuvläst min blogg???

Sitter och slötittar på tv4-sporten. En helig halvtimme på söndagar. Verka som det gick ganska hyfsat för Henke. 7 byten och vändning från 3-5 till 7-6 vinst får ju anses som klart godkänt.

För en gångs skull verkar jag och Patrick Ekwall vara överens. På hans lista var 3 saker som jag debatterat.
1. Henke = Dålig innebandyliga?
2. Landskampen = ointressant och betydelselös
3. Kenny Jönsson = Kung Kenny.
Lär nog inte hända många gånger att vi är så överens. Misstänker att han har läst min blogg och tagit material härifrån till sin tv-4 lista :)

Har sett 2 nya filmer idag. Bakissöndag. Då finns det inget bättre än pizza, cola och film.

Tropic Thunder - Många kändisar i denna actionkomedi. Bl.a. Ben Stiller, Jack Black, Nick Nolte och Tom Cruise. Ben Stiller är en filmstjärna som ska spela in en krigsfilm och han har tappat formen. Nu gäller det att hitta tillbaka till sitt gamla jag och själva inspelningen går väl inte helt enligt planerna. Filmen var väl helt ok. Stundtals var den riktigt rolig, men vissa stunder blev det lite väl segt. 3,5 snusdosor av 6.

Wall-E - Disneyfilm som förmedlar ett skönt budskap om att nedskräpning blir människans fall. Wall-E är en robot som bara har en liten kackerlacksliknande kompis. Men en dag kommer det en annan robot på besök. En tjejrobot - Eve :) 3 snusdosor får filmen.

Läste detta på ett forum:
Några av mina kompisar var på cykelsemester på Gotland (eller Åland?). Kompis #1 hade en banan i sin packväska. I ett gupp ramlade den ut på vägen. Kompis #2 som cyklade strax efter siktade tydligt på bananen och körde över den!
Kompis #1 - "Nej! Min banan, varför gjorde du så?!"
Kompis #2 - "Eh - jag såg inte vad det var så jag körde över den!"

Haha, tycker kommentaren är störtskön Må vara min tradiga humor att jag tycker det är så kul för min kära sambo försod inte det roliga ;)

God kväll och godnatt!

Inga kommentarer: