tisdag 2 december 2008

Trötter

*Gäsp* Tror verkligheten kommit ikapp mig ikväll. Har precis sovit 2 timmar. Var helt utslagen ikväll. Det lär vara bravaderna från helgen och min språngmarsch för någon timme sen som sattit sina spår.

Innan jag går och lägger mig ska jag bara skriva om en film jag fick idag.
Max Payne - Drama, thriller med Mark Walberg (The Departed). Dataspelet som blivit till film. Filmen har fått ganska dålig kritik, men eftersom jag gillade spelet, så ska jag ge filmen en ärlig chans.

Nu ska jag krypa in och sova vidare, men det blir nog läsning en liten stund. Läser förnärvarande "Härsken på ringen" av Henry N. Beard och Douglas C. Kennedy. En bok som gör fullkomligt narr av Ringen-trilogin.

Ett citat från boken:
"Vad gäller Hobbisarna i Kyffe, som vi först och främst ska koncentrera oss på, så är de ovanligt tråkiga och intetsägande, klär sig i blanka grå kostymer med smala slag, tyrolerhattar och westernslipsar."

Haha. Skrattar högt när jag läser boken.

Ps. Anmälde mig nyligen till Stockholm Marathon. Hamnade på reservlistan eftersom redan 18500 anmält sig. Tänkte att jag inte kommer vara med då, men kommer jag med så måste jag stå mitt kast, så vi får väl se vad som händer)

God Natt och sov gott!

1 kommentar:

Anna sa...

Och det gör du utan att berätta för mig! Ajjabajja.. Tänk OM du kommer med då?? Puss