lördag 6 december 2008

Träningsvecka 1 klar och lååånghelg att ladda batterierna

Så var då träningsvecka 1 överstökad. Tiden bara flyger iväg. Känns som om det var måndagskväll igår och jag snubblade över Szalkais träningsschema. Det känns som jag redan börjar bli varm i kläderna. Har sprungit 15 km fördelat på 3 pass, så det har varit en lagom mjukstart. Nästa vecka blir det 18 km på 3 pass och så ökar det med någon km per vecka.

Idag sprang jag 6 km på 36 minuter. Enligt schemat skulle man ligga mellan 40-42 minuter, men det kändes så pass lätt idag, så jag kunde hålla hyfsad fart löpningen igenom.

Har jag förresten sagt att jag ska ladda om batterierna...har lååånghelg. Det är högtid på min skola där jag jobbar, så vi är lediga måndag och tisdag. Tråkigt hahaha. Sen är det 8 arbetsdagar kvar till jullovet, så nu är det nära :)

Hej svejs!

1 kommentar:

Anna sa...

ska bli mys att ha dig hemma... då kan vi mysa som vi gjorde i morse varje dag! love you