lördag 6 december 2008

500-vinst!

Skönt att ha sovit ut...ska äta frukost strax. Jag somnade nog inte förrän vid 3-tiden så då förtjänade jag att sova ut ;) Pernilla var på besök igår så vi spelade kort. Hon lärde oss ett spel som heter 500 och det var riktigt kul. Eftersom jag tyckte det var riktigt kul, så vann jag ju självklart :)

Nu bär snart skutan av till Halmstad för partaj, men innan dess ska jag springa en 6 km runda. Enligt träningskalendern ska jag springa imorgon, men det känns lite jobbigt dagen efter ett partaj.

Förövrigt några punkter från gårdagen:
- Kevin i idolfinal!
- MIF förlorade mot bottenlaget Huddinge. *lite skadeglädje*
- Tacobuffè så gott!
- Snart andra advent och mys.
- Partaj idag = pizza imorgon :)

Nu ska frukosten ätas. Ses kanske i löparspåren.

Inga kommentarer: