onsdag 17 december 2008

Framförhållning obefintlig

Det var tänkt att jag skulle springa imorgon och på lördag. Har tänkt hela veckan att det blir bra att löpa på dessa dagarna, men så slog det mig att jag ju ska ha officiell personalfest imorgon och inofficiell på fredag där det kommer att turas och drickas en del på fredagen. På lördag ska jag och Anna till min morfar och på kvällen till min familj. Kom på för en dryg timme sen att då kan jag ju inte springa imorgon eller på lördag! Att man inte kunde kommit fram till det i början av veckan. Hur som helst så fick man ta smällen som en man och bege sig ut ikväll istället i duggregnet. 5 km på 30 minuter, men nu känns det såå skönt hade dessutom publik idag som hejade fram mig. Tack Anna, Anna och Pernilla för stödet :) Ska snart iväg och träna inomhusfotboll med AGIF, så nog har man fått en ordentlig uppvärmning :)

En av dem jobbigaste saker jag vet är något som hände imorse. Vaknade efter en orolig dröm och tittade på klockan. Halvsovande tänkte jag att klockan kanske var runt 5 så jag kunde sova nån timme till, men precis när jag tar upp mobilen piper den och det är dags att gå upp! Snacka om att man blir besviken. Det brukar vara tvärtom. Man tittar försiktigt på klockan och tror att man ska upp snart, men då kanske klockan bara är 4 på natten. Då är det riktig jackpott och man somnar igen med ett leende från öra till öra :)

Ha en trevlig kväll!! Adios!

Inga kommentarer: