måndag 8 december 2008

Em-krönikan -08

Då var det måndagskväll igen och Prison Break fast först ska det bli kul att se EM-krönikan. Undrar om någon krönika någonsin kommer att slå VM-krönikan -94. Måste nog snart se den igen och bli nostalgisk :)

Har precis spelat Super Smashbros Brawl till wii, men fightingspel är och har aldrig varit något för mig. Inte ens att slås som Link eller Mario gör spelet roligt. Nä, tacka vet jag dem riktiga Mario- och Zeldaspelen!

Det ser fortsatt tungt ut för Rögle. Trots tidig 1-0 ledning ligger dem nu under i mitten av tredje med 1-2.

Har ni inte varit inne på hemsidan som jag gjort till mitt lag Allerums GIF tycker jag ni gott kan göra ett besök.
Sidan är: http://www.svenskafans.com/grusplan/allerums_gif/default.asp

Nu ska det njutas av krönikan!

Auf Wiedersehen!!

Inga kommentarer: