fredag 5 december 2008

Bra förlust finns det???

Ja, i detta fallet finns det. Vi gjorde vår plikt igår kväll på hockey bockeyn. Vi förlorade! Med 10-4 dessutom.(Dock är fortfarande risken stor att vi får möta ett lag från serien ovanför oss i en turnering och hur kul kommer det bli att bara möta avdankade hockeyspelare som är grymma på att åka skridsko.) Vi låg bara under med 9-1 i halvtid i gårdagens mach. Då tittade man på klockan och såg att den var 22.45 och man undrade vad f_n gör jag här istället för att vara hemma och snutta på suttefilten?! Men det blev bättre i andra. Vi vann den med 3-1. Kan bero på att motståndarna var lite bekväma. Men men kul att göra lite mål iaf. För min del blev det 2 nya mål, så jag är nu uppe i 12 mål på 4 matcher alltså ett snitt på 3 mål per match. Ska försöka slå mitt gamla rekord förra säsongen på 2,5 mål per match.

En ny film som ska ses troligtvis på lördag. Det är den nya Bondfilmen "Quantum of Solace". Kommentarer behöver knappast skrivas om den.

Nu ska jag se utröstningen i idol. Blir Kevin utröstad ska jag.......äta mina sura strumpor. Han är proffs jämfört med de andra! Go Kevin!!!

Fröhliche abend eller hur man nu skriver?!

Inga kommentarer: