torsdag 11 december 2008

Lite smått och gott

Löpdag 5 har gått till historien. Sprang 6 km på 36 minuter. Ska försöka hålla 6 min per km så det känns som jag har ganska bra tempo. 1,5 vecka efter att jag bestämde mig för att satsa på marathon, så har jag sprungit 2 mil och 6 km. Känner mig duktig!

Jag ska aldrig såga nåt innan jag provat det ordentligt. Super SmashBros Brawl är ju hur kul och beroendeframkallande som helst!

Telefonen ringde precis och på andra sidan var det en telefonförsäljare som sa att jag hade varit med i deras undersökning tidigare med Bonniers. De ville erbjuda mig ett knivset + en provprenumenation av en tidning. Inget konstigt med det kanske, men måste man ringa och erbjuda exakt samma saker 2 dagar i rad!!! Kom igen hur inkompetent kan man vara. Sa jag nej igår så är det nog nej idag också. Blir så trött på dessa telefonförsäljare.

Sist men inte minst. Rögle och dem behöver vi inte prata om ;)

God kväll!

Inga kommentarer: