torsdag 4 december 2008

Löpdag 2

Då var träningsdag 2 avklarad:
Har sprungit 5 km. Det tog ungefär 31 min. Känns faktiskt kul och motiverande att springa. Tro det eller ej. På lördag blir nästa löppass innan jag ska till Halmstad och supa bort allt jag tränat ;)

Ser just nu på "How I met your mother" på 3:an. Har ni inte sett denna komedieserie bör ni se den. Riktigt rolig!

I sportens värld spelar Rögle en riktigt viktig match ikväll hemma mot Södertälje. Kung Kenny är tillbaka! Tippar på en 5-2 seger.

Senare ikväll tar jag trunken och beger mig till ishallen för att spela en hockey bockeymatch mot Thors hjältar kl.22.20! Det är inte direkt glamoröst med korpen, men vad gör man inte för laget. Vi siktar på en förlust ikväll för det har gått lite för bra hittills (2 segrar 1 förlust). Vi riskerar att vara med i en turnering där vi kommer möta ett lag från en serie högre upp och det vill vi helst undvika.

Nu ska det ätas klassiskt torsdagsärtsoppa. Mmm....Marabou.

Inga kommentarer: