torsdag 18 december 2008

Torsdagsfest

Så var det torsdag och en ynka arbetsdag återstår innan 3 veckors jullov! Behöver jag skriva att jag ser framemot lovet :) Sitter på mitt jobb och har inte mycket att göra...eller egentligen har man alltid mycket att göra som lärare, men motivationen är i botten nu. Väntar på att klockan ska bli 18.00 för då börjar kvällens fest. Jag har hamnat i konstnärsgruppen. Jag som är så duktig på att rita och måla...eller inte. Fast hade jag inte hamnat i denna gruppen så hade det blivit musikgruppen där man ska sjunga, så det hade varit ännu VÄRRE!

Nu är Anna i Göteborg för att vara med i tävlingen som ska sändas på TV i början av januari. Coolt! Så då är man gräsänkling. Förvisso bara en dag eller rättare sagt en natt. Imorgon bär det av till grannlandet Danmark för lite inmundning av öl med några från jobbet. Känns som det blir en rolig avsutning på en småtrevlig hösttermin.

Trevlig festtorsdag!

Inga kommentarer: