tisdag 16 december 2008

Löpdag 7

Dagarna bara flyger iväg. Löpte 7 km idag också och även denna gång blev det knappt 42 minuter. Kändes lite tyngre idag, men det var bara marginellt. Körde även lite styrka efter som kronan på verket. Kommer att stoltsera på beachen till sommaren :)

Vad säger ni om jordbävningen imorse då? Jag vaknade och kollade på klockan. Den stod på 6.20 men tänkte inte mer på det utan somnade. När jag körde till jobbet berättade dem på radion om jordbävningen. Då slog det mig att det nog var därför jag vaknat. Min kollega var uppe när det skakade (han pendlar från Malmö). Han sa att han tallriken hade flyttat sig när han satt vid frukostbordet, så han hoppades på att han var sjuk och såg i syne så han skulle kunna bli hemma :)

Nu ska det ätas gott och slappas ikväll. Kanske blir till att se en film?!

3 dagar kvar till jullovet. Det närmar sig :)

Adjöken!

1 kommentar:

Anna sa...

Jag älskar dig mest av allt i hela världen.. Ville bara att du skulle få veta det en extra gång.
Puss!