söndag 7 december 2008

Ett kärt återseende

Var på fest hos Sara och Mårten igår. Vi hade superkul. Hade planerat sen en månad tillbaka att överraska min universitetsvän Ea. Han visste inte (trodde jag) att vi skulle komma. Jag och Mårten som också är från Halmstad kom på att vi båda kände Ea, så han bjöd även dit Ea, men utan att berätta att jag skulle komma. Det tog ett tag innan Ea kom så jag skickade ett sms och frågade vad han skulle göra ikväll. Då ringde han upp och berättade att han trodde att han skulle festa med mig. Blev så besviken att han avslöjat mig och redan visste att jag var där. Hur som helst var det grymt kul att träffa honom igen. Fick sig i vanlig ordning massa skrattsalvor. Tyvärr måste jag erkänna att Ea vann på wii-bowling. Det tar emot men grattis Ea! Det var fel på rummet ;) Vi kan nog sitta en hel vecka och bara prata om allt kul vi hittade på under universitetstiden. I övrigt var festen riktigt rolig. Massa roligt folk och god dricka :) Framåt midnatt stack vi ut till Bond och festade vidare. Natten rundades av med en klassisk kebabtallrik.

På söndagen fick vi en lyxfrukost av Sara och Mårten sen bar det av till Ea och Stina en sväng för en kopp kaffe och lite trevligt snack. Vi såg på min och Ea`s inspelade film. Anna och Stina var överens om att dem hade knäppa...eller rättare sagt störda pojkvänner :) I vanlig ordning fick man sig ett gott skratt, så efter denna helgen lever man väl 4 år extra för ett gott skratt förlänger ju livet säger dem ju ;)

Nu är det sporten och sen parlamentet. Därefter blir det nog om vi orkar den nya Bond-filmen.

Än en gång...Sara och Mårten tack för en hellyckad fest!!!

Adios amigos!

Inga kommentarer: