fredag 14 januari 2011

Simning=tristess?!

Var på Söderbadet och simmade. Kan säga att det var ett tag sen. Lite drygt 1,5 månad sen. Det var inte mycket folk så det var riktigt skönt. Det flöt på så att säga (rolig jag var med min ordvits).

Det blev 1250 meter på 38 minuter. Känns som jag hade kunnat simma hur långt som helst, men det är tristessen som tar död på en. Man simmar längd efter längd efter längd. Närmare bestämt 50 längder idag. Bara att hålla räkningen är ett problem. Frågan är hur man ska kunna simma 2-3 km i en 25-metersbassäng?

Får se vad det blir för aktiviteter till helgen. Någon skidåkning lär det iaf. inte bli. Simning eller löpning det är frågan?! Ni får kika in här under helgen så märker ni vad jag har hittat på.

Förövrigt kan nämnas att:
1. Jag fortfarande är snaskfri (roligt ord).
2. Tränat 13 av årets 14 dagar. (287 träningsdagar kvar nästan nerförsbacke nu ju).

Trevlig helg!!!

Inga kommentarer: