tisdag 18 januari 2011

Förberedande simning inför Vansbrosimningen.

Då jag hade ett ärende i stan passade det bra att ta sig till simhallen för lite simning idag. Men det passade inte så bra för det var tydligen inte bara jag som hade ärenden i stan idag. Det var överfullt när man simmade, men man får väl se det som så att man vänjer sig vid Vansbrosimningen. Där kommer det ju vara knökfullt när man börjar simma.

När jag simmade idag så var det antingen att man behövde simma förbi någon eller att någon simmade förbi mig så det blev aldrig lugn och ro. Var på väg att strunta i det redan efter 20 längder, men skam den som ger sig och det blev faktiskt lite glesare mellan folket då fler och fler droppade av så då passade jag på att simma några längder fler än vad som var tänkt från början. Närmare bestämt 60 längder vilket motsvarar 1500 meter. Det tog runt 45 minuter.

Inga kommentarer: