tisdag 19 oktober 2010

Simmande eka

Det skulle blivit simning igår, men både jag och min älskling var alldeles för trötta så vi däckade redan halv 7 och sov till halv 10. Jag kände mig som en klubbad säl totalt utslagen. Sömnen var nog välbehövlig så simningen blev som sagt uppskjuten till morgondagen.

Sagt och gjort så bar det av till den kära simhallen för några längder. Det blev närmare bestämt 40 längder på 31 minuter. Kändes ganska lagom idag. Dock var det några fler i vattnet så man fick simma förbi folk. Känns dock ganska skönt att simma förbi folk istället för att folk simmar förbi mig. Det kan jag lugnt påstå att jag inte trodde skulle kunna hända! Jag som alltid har varit som en gammal eka i vattnet dvs. jag flyter fram ganska säkert och långsamt :-) Ska försöka ta mig till simhallen nån gång till denna veckan då fotbollen är över för denna säsongen.

Blubb blubb!!!

Inga kommentarer: