måndag 11 oktober 2010

Måndag=simning

2 måndagar i rad nu då jag och älskling beger oss till simhallen. Passade även på att skaffa ett simkort när jag ändå var där. Var lite förvirrad i vanlig ordning när jag sa till dem som jobbade där att jag ville ha ett simkort. Jag stannade upp mitt i frågan och tänkte efter. Simkort??? Det heter väl det till mobilen...fast det gör det ju också om man vill ha ett kort för att simma. Så 5 sekunder senare fortsatte jag meningen. -Jo, jag vill ha ett simkort.

Simningen då?! Jo det blev 72 längder denna gången. Det motsvarar 1800 meter så det känns bra. Jag hade som målsättning att simma längre än förra gången. När jag hade simmat 60 längder hade det gått 50 minuter så då tänkte jag att va fan lika bra att simma en timme för att se hur långt jag hinner simma.

Lite bastu efter det så mådde man som en leopard på gaselljakt...Alltså bra :-)

Simma lugnt!

2 kommentarer:

__doris__ sa...

Ni är så duktiga,bra jobbat :)

Finnmuff sa...

Visst e vi ;-) Tack!